Via onze werken bij pagina vind je meer informatie over onze organisatie en de openstaande vacatures.
De mogelijkheid om te écht te werken aan je toekomst – Janneke
Administratie saai? Als je het mij vraagt, alles behalve dat!
Wil jij ervaren hoe het is om bij een ambitieuze, betrokken, groeiende, zelfsturende organisatie te werken? Sta je aan het begin van je carrière en wil je net als ik de kans krijgen om je te ontwikkelen en uit te vinden welke kant je op wilt in de administratie?
Wil je elke dag met plezier naar je werk? Wil je graag uitgedaagd worden? Praat je makkelijk met mensen, houd je van samenwerken?
Dan zou jij zomaar mijn nieuwe collega kunnen worden!
Hoi, mijn naam is Janneke Brouwer.
Ik heb een opleiding gevolgd en gewerkt in de toerismebranche. Het gebrek aan doorgroeimogelijkheden en de onregelmatige tijden in deze branche hebben mij ertoe doen besluiten om op zoek te gaan naar ene nieuwe, uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden.
In 2017 heb ik zonder ervaring de sprong in het diepe genomen en ben ik in dienst getreden bij Driezestig. We werken in een klein, hecht team voor verschillende klanten. Er zijn per klant verschillende backoffice werkzaamheden waarbij we in teams samenwerken. Iedereen staat voor elkaar klaar en kan bijspringen waar nodig. Naast het harde werken hebben we ook veel plezier en dat is zeker te merken op de werkplek.
Ik heb dagelijks veel contact met onze klanten. Bij vragen of onduidelijkheden stemmen we dit telefonisch of per mail af. Onze klanten zijn erg tevreden met ons, ze beschouwen ons als een soort van collega’s/partners. We nemen de backoffice zorgen uit handen en zo kunnen ze zich echt richten op hun eigen vakgebied en klanten.
Inmiddels ben ik alweer een paar jaar in dienst en ben ik mij aan het specialiseren op het gebied van HR/salaris. De werkzaamheden die ik hiervoor deed, zullen doorschuiven naar jou als nieuwe collega. Dit zullen o.a. de volgende werkzaamheden zijn:
- Het inboeken van inkoopfacturen
- Mensen achter de broek aan zitten die deze facturen niet op tijd goedkeuren
- Zorgen dat deze facturen op tijd betaald worden zodat de leveranciers blij zijn
- Daarnaast verwerk ik ook elke dag alle bankmutaties zodat onze klanten precies weten hoe ze ervoor staan en welke debiteuren niet op tijd betaald hebben
- Dagelijks telefonisch contact met de klanten.
- Tussen het harde werken is er uiteraard ook tijd om dagelijks met elkaar te lunchen.
De werkzaamheden zijn erg afwisselend, geen dag is hetzelfde.
Op dit moment verbreed ik mijn administratieve kennis door middel van verschillende cursussen. Het is erg leuk om wat ik leer terug te zien in mijn dagelijkse werkzaamheden. Bovendien geeft me dat een beter beeld van het hele vakgebied waardoor ik ook kan ontdekken welke onderdelen ik het leukste vind, zodat ik me verder in die richting kan ontwikkelen.
____
Dankbaar voor de kans die ik heb gekregen – Jari
Hoi! Mijn naam is Jari van der Sluis.
Na het afronden van mijn middelbare schoolopleiding in 2019 had ik eigenlijk nog geen idee wat ik wilde gaan studeren. Ik wist dat ik een opleiding in de financiële wereld wilde gaan volgen, maar ik vond het lastig om een geschikte studie te vinden. Uiteindelijk had ik mijzelf ingeschreven voor de opleiding accountancy, en om de lange vakantie tussen mijn eindexamens en de start van mijn nieuwe opleiding te overbruggen was ik op zoek naar een vakantiebaantje. In mijn zoektocht naar een baantje kwam ik een vacature van Driezestig tegen. En tot de dag van vandaag ben ik nog enorm blij dat ik deze vacature tegen ben gekomen!
Uit een leuk en open gesprek bleek dat ik naast het werken, ook mijn opleidingen intern kon volgen via Driezestig. Ik besloot om de uitdaging aan te gaan en mij weer uit te schrijven voor de opleiding accountancy. In augustus 2019 heb ik zonder ervaring de sprong in het diepe genomen en ben ik in dienst getreden bij Driezestig. In mijn eerste periode bij Driezestig heb ik mij vooral ontwikkeld in de werkzaamheden die horen bij de inkoop/crediteurenadministratie. In het begin met de nodige begeleiding, maar beetje voor beetje kreeg ik zelf steeds meer verantwoordelijkheden.
Ondertussen ben ik mijzelf alweer aan het ontwikkelen op andere gebieden van het administratieve vak, waardoor wij weer op zoek zijn naar nieuwe teamleden.
Zoals ik al aangaf is het ook mogelijk om naast het werken een opleiding te volgen. Deze opleidingen sluiten erg goed aan op de werkzaamheden die ik uitvoer en ik vind het werken en leren erg goed te combineren. Qua opleidingen zijn er veel mogelijkheden en Driezestig heeft mij goed geholpen om hier een keuze in te maken.
Spreken deze verhalen jou aan en wil je samen met ons team jouw eigen ontwikkelroute binnen Driezestig uitstippelen?
Wacht dan niet te lang met reageren, wij zijn per direct op zoek naar een leuke, nieuwe fulltimer!
Heb je vragen of behoefte aan meer informatie?
Neem gerust contact met ons op via: werken@driezestig.nl of bel Cynthia Gorlee via 06-40905029.