Personeel en salarisadministratie

Een bedrijf draait veel prettiger als je alle personele zaken goed op orde hebt. Bij Driezestig geloven we erin dat als je medewerkers tevreden zijn, dat automatisch resulteert in betere prestaties. En dat levert je tevredener klanten en betere financiële resultaten op.

Om ervoor te zorgen dat je medewerkers tevreden zijn, is het belangrijk om de lijnen kort te houden en de processen zo in te richten dat medewerkers zelf veel inzicht en Employee Self Service mogelijkheden hebben. Daarnaast is het belangrijk dat processen vooral worden ervaren als ondersteunend, en niet als beperkend of controlerend. En, minstens net zo belangrijk, je medewerkers moeten erop kunnen rekenen dat de uitvoering van regelingen, de betaling van het salaris en de uitbetaling van declaraties foutloos en consistent zijn. Dat geeft rust en vertrouwen.

Wil jij ook geen omkijken meer naar:

Salarisverwerking

Declaraties

LB-aangifte

Digitale onboarding nieuwe medewerkers

Arbeidsovereenkomsten

Ziekteverzuimregistratie

Pensioenadministratie

Wagenparkbeheer

Registratie en bewaking werkkosten

personeel en salarisadministratie

Zo makkelijk kan de personeel- en salarisadministratie zijn

De personeel- en salarisadministratie complex? Absoluut. Er zijn zoveel mensen binnen je bedrijf bij betrokken, dat dit om veel handelingen vraagt. Bovendien vraagt het om kennis van de wet- en regelgeving. Bij Driezestig zorgen we ervoor dat het noodzakelijke proces van uren schrijven zo makkelijk mogelijk wordt gemaakt. Ook zorgen we ervoor dat medewerkers regelmatig (indien nodig) eraan worden herinnerd om hun uren te schrijven.

Vakanties inplannen en ziek of beter melden doe je letterlijk met één of enkele drukken op de knop. Elke medewerker heeft daarvoor toegang tot de bedrijfsportal en mobiele app. Zo kan iedereen eenvoudig en altijd en overal zijn uren, vakanties en ziekte bijhouden en doorgeven. Ook declaraties van bijvoorbeeld OV-, parkeer- en verblijfskosten kunnen direct met een foto via de mobiele app ingediend worden. Elke maand krijgen alle medewerkers direct op hun mobieltje een melding als de nieuwe loonstrook klaar staat.

Employee Self Service via de portal 

Als medewerker heb je via de portal nog veel uitgebreidere mogelijkheden. Je kunt je eigen dossier inzien, gegevens wijzigen, roosters wijzigen, bijzonder verlof aanvragen, vakantiedagen kopen, pro-formastroken draaien en vragen stellen. Bovendien heb je via de portal inzicht in alle regelingen en secundaire arbeidsvoorwaarden die voor jou gelden.

Naast het feit dat je alle informatie direct kunt terugvinden op de portal, zijn wij ook altijd voor iedere medewerker rechtstreeks via mail of telefoon te bereiken voor vragen.

Bij Driezestig zijn we ervan overtuigd dat wij onderdeel zijn van het werkgeluk van jouw medewerkers en wij nemen die verantwoordelijkheid zeer serieus.

Wil jij ook meer werkgeluk voor jouw medewerkers? En tegelijkertijd minder tijd besteden aan jouw personeels- en salarisadministratie?

Neem contact op met Mariska. Zij vertelt je graag de mogelijkheden voor jouw organisatie.