Over ons
Driezestig is het verlengstuk van je organisatie. Wij verzorgen die complete backoffice voor je. We geloven in persoonlijk contact en slimme processen. Dat zorgt voor een snelle en foutloze verwerking van alle informatie. En voor een 360 graden inzicht in klanten, projecten, medewerkers en bedrijfsresultaat.
Als consultancy- en adviesbureau werk je vaak in projectvorm voor je klanten. De projectadministratie, facturatie, rapportages en debiteurenbeheer, maar ook de personeelsadministratie, fiscale verplichtingen en de basisadministratie moeten daar goed op ingericht zijn en soepel verlopen. Wij nemen je dat allemaal uit handen.
Zo heb je meer tijd om je op jouw specialisme en je klanten te richten. En daarmee creëer je goede resultaten, tevreden klanten en blije, betrokken medewerkers.
Patrick
“Factureren is mijn hobby.”
Mariska
“Ik weet dat wij zo ontzettend veel voor onze klanten kunnen betekenen, ik kan dat niet vaak genoeg vertellen.“
Mattijs
“Als ik meer dan 3x hetzelfde moet doen, dan wil ik het automatiseren.”
Slim inrichten van jouw backoffice
Veel consultancy- en adviesbedrijven worstelen met het slim inrichten van hun backoffice. Herkenbaar? De backoffice moet de operatie en de medewerkers goed ondersteunen. Het opzetten en uitvoeren mag niet te veel energie en tijd (en dus geld) opslokken. Bovendien wil je dat je bedrijf professioneel en flexibel omgaat met alle veranderende omstandigheden en klantwensen. Tot slot wil je uiteraard het beste inzicht op elk moment op elk onderdeel in je organisatie over hoe het gaat en wat er moet gebeuren. Nog wat huiverig om de controle van jouw backoffice uit handen te geven? Door onze directe aanpak en het makkelijke contact met ons team kom je juist meer in control van jouw bedrijf.
De kracht van zelfsturing voor jouw administratie
Al ruim 10 jaar geloven wij in persoonlijk contact en slimme, geautomatiseerde processen. Vanuit onze ervaring met zelfsturende organisaties kennen we het enorme potentieel aan kennis en denk- en doekracht dat in een organisatie aanwezig is. Als je mensen goed faciliteert met de informatie die ze nodig hebben, dan stel je ze tot betere prestaties in staat. Ook zorgt dit voor blije en betrokken medewerkers die mee ondernemen in het bedrijf. Door persoonlijk contact en korte lijnen krijgen je medewerkers meteen antwoord op vragen en volgen we acties snel op. Daardoor hebben medewerkers de handen volledig vrij om zich te richten op de opdrachten bij klanten en de groei van het bedrijf. Meer weten over onze ervaringen met zelfsturing? Lees ‘Waarom zelfsturing in het DNA van ons backoffice zit.’
Wil je meer weten over zelfsturing in de praktijk?
Kom (virtueel) langs voor een persoonlijke kennismaking. Neem daarvoor contact op met één van ons, we delen allemaal graag onze ervaringen met je.