Inzicht en overzicht

Goed opgezette rapportages geven je enorm veel waardevolle inzichten over je bedrijf. Alle informatie die in onze systemen zit, kun je snel en overzichtelijk terugzien in de rapportages. Dij Driezestig kies je zelf of je elk kwartaal of zelfs maandelijks een uitgebreide operationele rapportage wil ontvangen.

Altijd actueel inzicht in al je operationele informatie via je eigen portal

Je weet precies wat je moet doen door duidelijk inzicht in je openstaande taken

Maandrapportages financieel en OHW

Debiteurenbeheer

Ontsluiting met BI-oplossingen via API’s

Inzicht in contractstatussen (en afloop) voor zowel verkoop, inkoop als personeel.

inzicht en overzicht

Inzichten uit rapportages

Samen met jullie stellen we vast aan welke rapportages en inzichten je behoefte hebt en op welke KPI’s je wilt sturen. Daarnaast krijg je toegang tot uitgebreide rapporten. Daarin vind je niet alleen de financiële resultaten, maar ook zeer gedetailleerde informatie over gerealiseerde omzet en uren per klant, per project en per teamlid.

De informatie is beschikbaar via ons platform, waar je alle rapportages kunt bekijken en exporteren. Ook kun je hier zelf analyses maken op basis van de beschikbare informatie. Tot slot is alle informatie die wij (of je collega’s) vastleggen in ons platform ook te benaderen via API’s, zodat je je eigen managementinformatiesysteem kunt bouwen of voeden.

Wij geloven in de kracht van transparantie en inzicht. Daarom werken wij actief met jullie samen om alle benodigde gegevens toegankelijk te maken.

Debiteurenbeheer

Op tijd en correct betaald krijgen, natuurlijk wil je dat als ondernemer. Vanuit het facturatieproces zorgen wij dat de facturen in ieder geval zo snel en correct mogelijk aan jullie klanten gestuurd worden. Om de cashflow nog verder te optimaliseren, kunnen wij ook het debiteurenbeheer volledig verzorgen.

Na verzending van de factuur nemen we binnen een afgestemde periode contact op met jouw klant om te informeren of de factuur is ontvangen en wat de status is.

Alle probleemgevallen koppelen we direct aan je terug om de vervolgacties af te stemmen. Bovendien heb je via onze portal altijd direct zicht op de actueel openstaande facturen, de ouderdom hiervan en eventuele communicatie die plaatsgevonden heeft met de debiteur.

Dit voorkomt dat je in een laat stadium voor vervelende verrassingen komt te staan. Bovendien kun je zo snel schakelen met opdrachtgevers om tot een oplossing te komen.

Wil jij ook inzicht en overzicht?

Neem contact op met Mariska. Zij vertelt je graag de mogelijkheden voor jouw organisatie.